კატალოგი
პოლიტიკა
ინტერვიუები
ამბები
საზოგადოება
მოდი, ვილაპარაკოთ
მოდა + დიზაინი
რელიგია
მედიცინა
სპორტი
კადრს მიღმა
კულინარია
ავტორჩევები
ბელადები
ბიზნესსიახლეები
გვარები
თემიდას სასწორი
იუმორი
კალეიდოსკოპი
ჰოროსკოპი და შეუცნობელი
კრიმინალი
რომანი და დეტექტივი
სახალისო ამბები
შოუბიზნესი
დაიჯესტი
ქალი და მამაკაცი
ისტორია
სხვადასხვა
ანონსი
არქივი
ნოემბერი 2020 (103)
ოქტომბერი 2020 (210)
სექტემბერი 2020 (204)
აგვისტო 2020 (249)
ივლისი 2020 (204)
ივნისი 2020 (249)

რჩევები ავტომოყვარულ მძღოლებს


კითხ­ვა: მყავს ავტომობილი „ოპელ ვექტრა“, 1991 წლის, ეგრეთ წოდებული „პლიტა“ ძრავით. ერთი დღე თუ გაივლის ისე, რომ არ დავქოქე, მეორე დღეს აღარ იქოქება. აკუმულატორი ახ­ალია. საწვავის ავზი მოვხ­სენი, გავასუფთავე, ფილტრიც გამოვცვალე, მაგრამ არ უშველა. რისი ბრალი შეიძლება იყოს ეს?

პასუხი: იქნებ დაზუსტებით აგვიხ­სნათ ძრავა იწყებს ტრიალს და არ იქოქება თუ საერთოდ არ ტრიალებს. სხვადასხ­ვა შემთხ­ვევაში მიზეზები აბსოლუტურად განსხ­ვავებულია. იმასაც ძალიან დიდი მნიშვნელობა აქვს, დაქოქვის დროს რა მდგომარეობაა – დენი იკლებს თუ არა, როდის ახ­ერხ­ებს დაქოქვას, გახ­ურების შემდეგ იქოქება თუ მაინც – ცივზე წვალებით. ამ ყველაფერს ძალიან დიდი მნიშვნელობა აქვს ანალიზის გასაკეთებლად და ამიტომ, იქნებ დაწვრილებით აღწეროთ ყველაფერი.

კითხ­ვა: მყავს ავტომობილი „პეჟო-605“, 3.0 ძრავის მოცულობით, მართვის ავტომატური კოლოფით. ეს ორი-სამი დღეა 5-6 კილომეტრის გავლის შემდეგ თავისით ჩერდება. არ იღებს დაბალ სიჩქარეებს და მხოლოდ უკუსვლით იწყებს მოძრაობას. მაინტერესებს, ვის მივმართო, რა გავაკეთო? ზეთი შეცვლილი მაქვს. მაინტერესებს აგრეთვე, თუ შეიძლება, ამ მოდელში სხვა მოდელის ავტომატური კოლოფის ჩაყენება?

პასუხი: „პეჟო-605-ის“ მოდელებზე სხვა მოდელის მართვის ავტომატური კოლოფი არ მონტაჟდება. იმისთვის, რომ ეს პრობლემა აღმოფხ­ვრათ, ყველაზე კარგი იქნება თუ ეგრეთ წოდებულ „დაშლილებში“ იპოვით მთლიან კოლოფს მუშა მდგომარეობაში. მის შეკეთებას ცოტა თუ ახერხებს საქართველოში და თან, საკმაოდ ძვირი ჯდება. პრობლემა შემდეგია: დაზიანებულია ეგრეთ წოდებული „ფრიქციონები“, რაც შესაძლოა, ზეთის შეცვლამაც გამოიწვია, რადგან არასწორად იქნა შეცვლილი. ან უკვე ისე იყო ეს დეტალი დაზიანებული, ზეთის შეცვლამაც ვეღარ უშველა. თუმცა, აღნიშნული პრობლემა შეიძლება, კოლოფში ზეთის ნაკლებობასაც გამოეწვია. ამიტომ, გადაამოწმეთ კოლოფში ზეთის დონე. ამ მოდელში, ავტომატურ კოლოფში ზეთის დონე სიჩქარეში ჩაგდებულ, დაქოქილ ავტომობილზე ისინჯ­ება.




скачать dle 11.3