კატალოგი
პოლიტიკა
ინტერვიუები
ამბები
საზოგადოება
მოდი, ვილაპარაკოთ
მოდა + დიზაინი
რელიგია
მედიცინა
სპორტი
კადრს მიღმა
კულინარია
ავტორჩევები
ბელადები
ბიზნესსიახლეები
გვარები
თემიდას სასწორი
იუმორი
კალეიდოსკოპი
ჰოროსკოპი და შეუცნობელი
კრიმინალი
რომანი და დეტექტივი
სახალისო ამბები
შოუბიზნესი
დაიჯესტი
ქალი და მამაკაცი
ისტორია
სხვადასხვა
ანონსი
არქივი
აგვისტო 2020 (148)
ივლისი 2020 (204)
ივნისი 2020 (249)
მაისი 2020 (201)
აპრილი 2020 (194)
მარტი 2020 (197)

მხოლოდ პატარა ცვლილებები

პირდაპირ დავიწყებთ, შესავლის გარეშე:

1) შეიძინეთ მხოლოდ სასარგებლო პროდუქტები და გამოავსეთ მაცივარი ხილითა და ბოსტნეულით ისე, რომ არანაირი გემრიელი კერძისთვის არ დარჩეს მასში ადგილი, რათა მოშიების შემთხვევაში, იძულებული გახდეთ, ვაშლი ან უმი კომბოსტოს ფურცელი ჩაახრამუნოთ.

2) დაივიწყეთ ფასტფუდები და ნახევარფაბრიკატები.

3) შეამცირეთ ულუფები.

4) ყველაფერს პოზიტიურად შეხედეთ, მაგალითად, თვალი დახუჭეთ თქვენი ქმრის (პარტნიორის ან შეყვარებულის) მავნე ჩვევებზე.

5) უკუაგდეთ ნებისმიერი აგრესია – ის აუცილებლად ჩაგიგდებთ დიეტას.

6) ყოველი დღის ბოლოს შეაქეთ საკუთარი თავი გამძლეობისა და ნებისყოფისთვის. 

7) მეტი დრო გაატარეთ სუფთა ჰაერზე და შეეცადეთ, მეტხანს ისეირნოთ ველოსიპედით ან გორგოლაჭებით.

8) იარეთ ფიტნეს-კლუბში მეგობართან ან შეყვარებულთან ერთად.

9) მნიშვნელოვანია წყლის პროცედურები, განსაკუთრებით კი – ცურვა. ისე, არც საუნა გაწყენდათ.

10) დაივიწყეთ გამოთქმა: ყველაფერი გემრიელი – მავნებელია. მთავარია, „სწორი“ პროდუქტები შეიძინოთ, მათი მომზადების დროს კი, ისე, რომ მინიმალური რაოდენობით გამოიყენოთ ცხიმი და მარილი (მწარე გამორიცხეთ), შეგიძლიათ, საკმაოდ გემრიელი, მაგრამ, მსუბუქი კერძები მოამზადოთ.

თუ ამ რჩევებს ზუსტად შეასრულებთ, არ არის გამორიცხული, რომ ორ კვირაში 5-6 კილოგრამი დაიკლოთ.

скачать dle 11.3