კატალოგი
პოლიტიკა
ინტერვიუები
ამბები
საზოგადოება
მოდი, ვილაპარაკოთ
მოდა + დიზაინი
რელიგია
მედიცინა
სპორტი
კადრს მიღმა
კულინარია
ავტორჩევები
ბელადები
ბიზნესსიახლეები
გვარები
თემიდას სასწორი
იუმორი
კალეიდოსკოპი
ჰოროსკოპი და შეუცნობელი
კრიმინალი
რომანი და დეტექტივი
სახალისო ამბები
შოუბიზნესი
დაიჯესტი
ქალი და მამაკაცი
ისტორია
სხვადასხვა
ანონსი
არქივი
აგვისტო 2020 (148)
ივლისი 2020 (204)
ივნისი 2020 (249)
მაისი 2020 (201)
აპრილი 2020 (194)
მარტი 2020 (197)

დავიბრუნოთ ფორმა!


გახდომის 5 პოსტულატი

1. არასდროს დანაყრდეთ.

2. დაიწყეთ სადილობა ბოსტნეულის სალათით.

3. ჭამეთ დღეში 3-4-ჯერ.

4. დალიეთ დღეში არანაკლებ 1,5-2 ლიტრი სითხე.

5. კვებისას განიცადეთ სიამოვნება.

გეგმა: ყოველთვის დაითვალეთ კალორიები

პირველი საუზმე – 400-500 კილოკალორია; 5-6 გრამი ცხიმები, 20 გრამი ცილები.

მეორე საუზმე – 150 კილოკალორია, 5 გრამი ცხიმები, 10 გრამი ცილები, 35-45 გრამი ნახშირწყლები.

სადილი – 500-600 კილოკალორია, 10-12 გრამი ცხიმები, 20-25 გრამი ცილები, 55-60 გრამი ნახშირწყლები.

სამხარი – 150 კილოკალორია, 5 გრამი ცხიმები, 10 გრამი ცილები, 35-45 გრამი ნახშირწყლები.

ვახშამი – 400-500 კილოკალორია, 10-12 გრამი ცხიმები, 20-25 გრამი ცილები, 55-60 გრამი ნახშირწყლები.

შენიშვნა: მოცემული პროგრამა შედგენილია 70 კილოგრამი წონითი კატეგორიისთვის (პლუს-მინუს – 2-3 კილო).

ექსტრემალი ქალბატონებისთვის

3 დღეში – მინუს 1-2 კილოგრამი

პირველი დღე

ჰაერღუმელში გამოაცხვეთ (და არ შეწვათ) საშუალო ზომის წიწილა, გაყავით 4 ნაწილად და დღის განმავლობაში მთლიანად მიირთვით. წყალი და სამკურნალო ბალახების ნაყენი – განუსაზღვრელი რაოდენობით.

მეორე დღე

300 გრამი მოხარშული ხბოს ხორცი დაანაწილეთ და 3-4 ჯერზე მიირთვით. მწვანე ჩაი და წყალი – დღეში მინიმუმ, 1-5 ლიტრი.

მესამე დღე

3-4 მომცრო ფინჯანი შავი (ნალექიანი) ყავა ნახევარი ჩაის კოვზი თაფლით და 1-2 პატარა ნაჭერი ორცხობილით. გაზგასული მინერალური წყალი – 1-2 ლიტრი.


скачать dle 11.3